Osvrt na Gartner MQ 2017 – ima li novih iznenađenja?

Naš konzultant i voditelj Tableau User Grupe Zagreb, Hrvoje Gabelica na blogu skladištenje.com objavio je članak u kojem se osvrnuo na ovogodišnji Gartnerov izvještaj za analitičke alate. Hrvoje je zaključio da u novom izvještaju nema posebnih iznenađenja, ali je primjetio i da je promjena kriterija ocjenjivanja u zadnjih nekoliko godina dovela do promjene pozicija velikih igrača. Ipak petu godinu za redom Tableau se pozicionirao kao vodeći u navedenom području. Hrvoje je opisao svoja iskustva s alatima kao što su Tableau, Microsoft PowerBI i Qlik Sense.

S obzirom da su zadnje desetljeće vladali alati koji prate tradicionalan BI i koji nisu imali namjeru mijenjati politiku, došlo je razvoja malih firmi koji su za to vrijeme imali disruptivnu tehnologiju. Jedan od tih alata je i Tableau Software koji je promijenio koncepciju self service BI-a i koji je nametnuo nove standarde velikim igračima. “Problem” je u tome što veliki igrači poput SAP-a, IBM-a ili Oracle-a nisu ulagali u razvoj područja vizualne analitike i novih BI koncepata, pa se Tableau Software za tadašnje vrijeme činio kao raketna tehnologija. Međutim, jedini koji su se uspjeli trgnuti je ekipa iz Microsofta koja se alatom PowerBI…

Saznajte i koji su noviteti najavljeni za Tableau Software u 2017, a cijeli članak pročitajte ovdje!

Posljednje Novosti

Pokrenut unutar Europskog programa obrambenog industrijskog razvoja u prosincu 2021., projekt "Cyber Rapid Response Toolbox for Defence Use" (CYBER4DE) uhvatio se u koštac s izazovom razvoja lako implementabilnog, modularnog i skalabilnog alata za kibernetičku brzu reakciju kod upravljanja kibernetičkim incidentima u različitim kompleksnim nacionalnim i međunarodnim scenarijima. Također, projekt cilja na poboljšavanje procesa i praksi tzv. Kibernetičkih timova za brzi odaziv (CRRT) u okviru PESCO-a kako bi se brže usvajali novi alati i povećala učinkovitosti u operativnoj domeni.

Budite u toku s novostima

Budite u toku s novostima

Prijavite se na naš newsletter i budite uvijek u toku s novostima i tehnologijama iz svijeta Poslovne inteligencije.